A continuació, es mostra un petit resum de la història del nostre club.

El nostre club va ser fundat l'any 1985 per una colla de joves targarins amb l'objectiu de jugar alguns campeonats estiuencs per les diferents festes major de les nostres contrades.

Va ser a partir del 1986, quan la junta presidida per Ramon Figueres, amb la col·laboració econòmica del restaurant Nara (primer patrocinador del club) i altres empreses targarines van decidir del portar el club a ser una de les referències esportives de Tàrrega i comarca. A partir d'aquest estiu el club es va federar i començà a competir amb els diferents clubs de la provincia. L'inici de competició federada del club va ser la temporada 1986-1987, militant a la categòria de 3a. provincial.

Els primers anys després de la seva fundació, l'equip anava escalant categòries, fins estancar-se un parell de temporades a la categòria de 1a. provincial. A mesura que anavem assolint categòries els reptes esportius eren més difícils.

I, no va ser fins la temporada 1990-1991, quan el club, ja presidit per en Josep Mª Sans i patrocinat per Pinturas Lepanto, va assolir l'esperat ascens a la nova categòria de Nacional B. Amb aquest ascens, l'equip ja era una referència a nivell provincial i ja era reconegut a nivell català.

Després de fer un bon paper la primera temporada a la nova categòria, el nou ascens a Nacional A no va tardar en arribar. Va ser la temporada 1991-1992, quan el nostre equip el va assolir. Aquesta fita va ser tot un èxit pel nostre club. En aquell moment, mai un equip targarí havia estat tant aprop de competir a la màxima categòria estatal. Això era tot un orgull per nosaltres.

A partir de llavors, el club i la ciutat vàren formar un binomi, que va permetre aguantar la categòria 7 temporades consecutives. Eren uns anys de glòria pel club. Tots els jugadors lleidatans volien formar part de la nostra estructura i fins i tot, el club, havia assolit fixatges de jugadors extrangers. Durant aquest període el club va estar comandat per en Josep Maria Sans i l'Antoni Fitó. També en aquesta època,  entra el penúltim president del club en Jaume Grau. Sense cap mena de dubte la persona més influent al futbol sala de la nostra ciutat.

Després d'aquests 7 anys consecutius a la categoria de Nacional A, assoliment gens fàcil pel nostre club i la nostra ciutat, l'equip va descendre la temporada 1997-1998 a Nacional B altra vegada. Tres temporades més en aquesta divisió i la temporada 2000-2001, amb el nou patrocinador, Foment targarí, vivim un altre descens. A partir d'aquest moment el treball fet amb la cantera permet al club formar l'equip amb jugadors de casa.

Llavors mantenim la categoria dos anys consecutius, fins que la temporada 2003-2004, tornem a ascendir a Nacional B, per tornar a descendre dos temporades després.

La temporada 2006-2007, amb un nou patrocinador, Straberes, assolim l'últim ascens a Nacional B. Ens mantenim tres temporades a la categòria amb classificacions diverses, fins que la temporada 2009-2010, ja sense patrocinador, descendim a primera Territorial, categoria que juguem en aquests moments. En aquestes últimes temporades el club ha intentat treballar des del futbol sala base, consolidant el projecte temporada a temporada, fins arribar a la temporada present.

El nostre Club ha celebrat el 25è Aniversari.

Entre els actes vam poder gaudir d'un triangular, celebrat a les instal·lacions del Club Natació Tàrrega, amb tot un campió del món "Inter Movistar", el F.S.Andorra y el nostre equip sènior.

Moltes gràcies a tots per visitar la nostra web,

La Junta